زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 5:17 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 85
نویسنده پیام
ali1212 آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضویت: 26 /3 /1399


آیا زبان انگلیسی را می توان به سادگی یاد گرفت؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. در زبان انگلیسی مواردی وجود دارد که یادگیری آن را بسیار ساده تر کرده است که در ادامه برخی از آن ها را برای شما نام خواهیم برد تا از سادگی یادگیری انگلیسی آگاهی یابید:

عدم وجود جنسیت:

در انگلیسی هیچ کدام از اسامی دارای جنسیت نیستند که این موضوع کار یادگیری را برای شما بسیار راحت تر می کند. زیرا که نیازی به یادگیری اسامی مختلف برای جنسیت های مونث و مذکر ندارید.

وجود کلمه های مشترک بین انگلیسی و فارسی:

واژه های مشترک بسیار زیادی بین فارسی و انگلیسی وجود دارد که تمامی آن ها تقریبا از انگلیسی وارد زبان فارسی شده اند که این موضوع در یادگیری ساده تر انگلیسی به شما بسیار کمک خواهد کرد.

نقاط سخت یادگیری زبان چیست؟

با وجود سادگی که در آموختن زبان انگلیسی وجود دارد، اما بخش هایی از آن نیز وجود دارد که ممکن است برای فارسی زبانان مشکل باشد اما با تکرار و تمرین این مباحث نیز آسان خواهند شد:

متفاوت بودن حالت گفتاری و نوشتاری برخی کلمات:

یکی از اولین مشکلاتی که بسیاری از زبان آموزان را درگیر می کند، مبحث تلفظ، ادای کلمات مختلف و شیوه نوشتاری آن ها است زیرا در زبان انگلیسی امکان دارد که تلفظ کلمات با شکل نوشتاری آن ها متفاوت باشد. (در مانامو به سادگی می توانید از بخش آموزش لغات انگلیسی استفاده کنید و با توجه به سطح خود (مقدماتی – متوسط و پیشرفته) علاوه بر بالا بردن دایره واژگان انگلیسی خود، تلفظ و حالت نوشتاری صحیح بسیاری از کلمات انگلیسی را به سادگی بیاموزید).

وجود زمان های مختلف:

دومین موردی که برای بسیاری از زبان آموزان دشوار است، مبحث یادگیری گرامر زبان و آموختن زمان های مختلف است زیرا اکثر tense ها فاقد معادل در زبان فارسی هستند که این موضوع یادگیری را کمی دشوار می کند. (در مانامو می توانید از بخش آموزش گرامر زبان انگلیسی استفاده کنید و دستور زبان ها را به سادگی همراه مثال های کاربردی و سطح بندی شده به سادگی فرا گیرید.

وجود حرف اضافه های مختلف:

سومین مورد دشوار هنگام یادگیری انگلیسی، مباحث مربوط به حروف اضافه است زیرا که کاربرد این موارد در فارسی و انگلیسی متفاوت است و به سادگی نمی توان این موارد را معادل سازی کرد. برای تسلط این موارد می بایست تکرار و تمرین زیادی کنید تا بتوانید به خوبی بر آن ها تسلط پیدا کنید.

مورد دیگری که این مبحث را سخت تر می کند، وجود phrasal verb ها است که این افعال از ترکیب حرف اضافه با یک فعل ساخته شده اند که معنایی متفاوت از معنی اصلی فعل ایجاد می کنند و در فارسی معادلی را برای آن ها نمی تواند در نظر گرفت.

وجود ضمیر های مختلف:

به عنوان چهارمین و آخرین مورد دشوار در زبان انگلیسی می بایست به وجود انواع مختلف ضمایر برای حالت های گوناگون فاعلی، مفعولی و ملکی اشاره کرد که هر یک ضمایر شخصی مربوط به خود را دارند که تنها با تکرار و تمرین می توانید بر آن ها تسلط پیدا کنید.

برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی موضوعی باید موارد آسان و سخت این زبان را مد نظر داشته باشید تا بتوانید این زبان را به خوبی بیاموزید.

با گوش دادن به اخبار زبان اصل می توانید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. فیلم اخبار های زبان اصل مانامو همراه زیرنویس را از دست ندهید.


امضای کاربر : بازگشت پول خرید لوازم آرایشی دیجی کالا، جملات انگلیسی شرح افراد و وقایع، ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت در منزل،
شنبه 14 تیر 1399 - 14:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | آیا زبان انگلیسی را می توان به سادگی یاد گرفت؟ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS