زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 5:30 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 55
نویسنده پیام
roya2020 آفلاین


ارسال‌ها : 20
عضویت: 13 /5 /1398


تجهیزات سرمایشی و گرمایشی - تجهیزات تهویه هوا

ویژگی یک مخزن مناسب برای کولر چیست؟

طبق راهنمایی هایی که برای خرید دستگاه سرمایشی مناسب وجود دارد، پیشنهاد کرده است که مخزن باید بزرگ باشد زیرا شما را از پر کردن پی در پی آن بی نیاز می کند و دفعات انجام این کار را به حداقل می رساند.

از جمله موارد دیگری که به هنگام خرید کولر صنعتی باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید مدل هایی را انتخاب کنید که مخزن قابلیت جا به جایی دارد و به صورت ثابت در خود دستگاه قرار نگرفته است زیرا مخزن آب مجزا کار شما را بسیار آسان می کند و از مدل های ثابت خود کارایی بهتری دارد.

انواع دیگری کولر صنعتی وجود دارند که آب به صورت اتوماتیک وارد مخزن می شود. بنابراین هنگام خرید تمامی این موارد را در نظر داشته باشید.

هیتر ایستاده چه مشخصاتی دارد؟

برای تامین هوای گرم یک محیط می توانید از هیتر و یا بخاری استفاده کنید و دمای هوای محیط را به میزانی دلخواه تنظیم کنید. این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند که مدل ایستاده یکی از مدل های آن است که در این مقاله قصد معرفی آن را به شما داریم. شما با تهیه این محصولات از سامان طیور می توانید از خدمات پس از فروش در سراسر ایران بهره مند شوید.

کوره هوای گرم ایستاده دارای چه مزایایی است؟

این مدل هیتر کابینتی دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی هستند که اگر قصد خرید آن ها را دارید به شما پیشنهاد می شود که در ادامه با سامان طیور همراه باشید:

  1. خروجی که برای دمای این مدل ها در نظر گرفته شده است به اندازه 300 درجه فارنهایت است.
  2. این مدل ها کاملا دو جداره هستند و عایق حرارتی بسیار خوبی می باشند.
  3. برای داشتن دمای بسیار بالا در آن ها، کوره و رادیاتور های ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده است.
  4. نازل مه پاش دارای چه اجزایی است؟

    نازل های مه پاش در سیستم مه پاش از چند قسمت مختلف تشکیل می شوند که در این نوشته از سامان طیور قصد داریم هد، بدنه و پین آن را برای شما معرفی کنیم.

    هد نازل چیست؟

    به هد نازل، سر نازل نیز گفته می شود. جنس بدنه هد را از برنج با آب کاری نیکل می سازند و جنس اورفیس که به قسمت خروجی آب از نازل می گویند را از استیل و یا مواد سرامیکی می سازند. در برخی از انواع دیده شده است که جنس کل هد را از استیل ساخته اند.

    بدنه نازل چیست؟

    وظیفه اصلی که بدنه بر عهده دارد این است که فنر ضد چکه آنتی دریپ را نگه داری و مراقبت کند. جنسی که برای بدنه در نظر گرفته می شود از برنج با آبکاری کروم است.

    پین نازل چیست؟

    از جمله عوامل تاثیر گذار و مهمی که روی کیفیت و میزان خروجی آب از سیستم مه پاش تعیین کننده است، پین نازل است. این پین ها هنگامی که آب به جریان در می آید، شروع به چرخیدن می کنند. آب از میان شیار های پین عبور کرده و سپس از طریق اوریفیس که در بخش قبلی در مورد آن توضیح دادیم، خارج می شوند. شکل ظاهری که این پین ها دارند در مدل های مختلف متفاوت و متنوع است و معمولا به صورت توپی و یا میله ای ساخته و طراحی می شوند.


دوشنبه 27 آبان 1398 - 13:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | تجهیزات سرمایشی و گرمایشی - تجهیزات تهویه هوا | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS